2014. április 24., csütörtök

Gyümölcstorta

Egy kis tavaszi felfrissülésre vágytam és ezt egy kis gyümölcstorta társaságában tettem meg.

Hozzávalók:

-3 tojás

-3 ek liszt

-3 ek cukor

-1 ek citromlé

-késhegynyi szódabikarbóna

-1 vanília pudingpor

-4 evőkanál cukor

-5 dl tej

-szőlő

-alma

-tortazselé

Elkészítés:

A tojások fehérjét jól felverem kemény habbá, majd hozzáadom a cukrot és a citromlét és tovább verem. Hozzákeverem a sárgáját, a lisztet és a szódabikarbónát. A tortaformát vajjal kikenem és liszttel szórom meg. Belekanalazom a tésztát s előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt megsütöm. Hagyom kihálni. A vaníliapudingot az csomagoláson lévő előírásoknak megfelelően elkészítem, hagyom hűlni. A kész tésztára kanalazom a kihűlt pudingot, elegyengetem. A szőlőszemeket felkarikázom. A második karika után könnyen hozzáférek a magokhoz, ezeket kiveszem. Az almát négybe vágom és a negyedeket felszeletelem vékonyan. A gyümölcsökkel díszítem a tortát. A tortazselét szintén a csomagoláson lévő leírás szerint készítem el. Ha van ott, piros színű szörppel lehet színezni. Amikor kihűlt a tortára öntöm, amennyire lehet egyenletesen. Hűtőbe teszem, hamarosan fogyasztható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése